جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رویداد استارتاپ ویکند «گردشگری، فناوری و آینده»

شهر شیراز ۱۰ تا ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۱ میزبان رویداد ملی استارتاپ ویکند گردشگری، فناوری و آینده خواهد بود. هدف اصلی برگزاری این رویداد، که توسط دپارتمان آموزش همیارنت برگزار می‌شود، تقویت اکوسیستم کارآفرینی از طریق آموزش علمی و عملی به افراد مشتاق به راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی و اجرایی‌کردن ایده مطابق با اصول علمی کسب‌وکار است. 

این رویداد ۳ روزه در مجتمع فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به شرکت در رویداد ملی استارتاپ ویکند گردشگری، فناوری و آینده می‌توانند ازطریق سایت https://event.hamyar.net  اقدام به ثبت‌نام در این رویداد کنند. همچنین امکان اسکان شرکت‌کنندگان غیربومی در دوران برگزاری رویداد (۱۰ الی ۱۲ اسفندماه) تدارک دیده شده است.

فناوری و گردشگری دسترس‌پذیر، فناوری و گردشگری و اقتصاد شهری، فناوری و گردشگری مذهبی، تاریخی – فرهنگی، تجاری، رویداد، سلامت، خوراک و اکوتوریسم شهری، فناوری و بیمه، خدمات مالی و پشتیبان، فناوری و حمل‌ونقل گردشگری، فناوری و گردشگری خلاق و تجربه‌محور، فناوری و گردشگری از راه دور، فناوری و میراث ناملموس و فناوری و صنایع دستی و هنرهای سنتی محورهای اصلی رویداد ملی گردشگری، فناوری و آینده است. 

به‌گفته برگزارگنندگان این رویداد، تسهیل ارتباط بین ایده‌پردازان و سرمایه‌گذاران، بازسازی رونق استارتاپ‌های گردشگری شیراز پس از کرونا، توسعه روابط و اشتراک تجربیات گردشگری در حوزه فناوری و تسهیل فرایند بازاریابی برای ذی‌نفعان گردشگری از جمله چشم‌اندازهای رویداد استارتاپ گردشگری فناوری، گردشگری و آینده است. در این رویداد آموزشی و تجربی۳ روزه، برنامه‌نویسان، مدیران تجاری، علاقه‌مندان به استارتاپ، بازاریاب‌های حرفه‌ای و فعالان گردشگری گرد هم می‌آیند تا در طی ۵۴ ساعت ایده‌های خود را مطرح کنند، تشکیل گروه دهند و ایده خود را اجرا کنند.

در پایان رویداد نیز به گروه‌های برنده جوایزی اهدا خواهد شد. بر این اساس به تیم اول ۵۰ میلیون تومان، تیم دوم ۳۰ میلیون تومان وتیم سوم ۲۰ میلیون تومان اهدا خواهد شد. پذیرش در مرکز نوآوری و شتابدهی گردشگری جهاد دانشگاهی، پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاه فارس، شتاب‌دهنده هاب شیراز و غیره در کنار حضور سرمایه‌گذار در بخش خصوصی و دولتی جهت حمایت از ایده‌ها و کارت طلایی حامی رویداد از دیگر جوایز نفرات برتر استارتاپ ویکند گردشگری، فناوری و آینده شیراز است. 

پیش از برگزاری این رویداد، چند پیش‌رویداد گردشگری، فناوری و آینده نیز برگزار خواهد شد. این پیش‌رویدادها شامل برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی رایگان گردشگری است که از ۱ الی ۷ اسفندماه ۱۴۰۱ در تالار دکتر مصطفوی ساختمان مدیریت دانشگاه شیراز، برگزار خواهند شد.

برگزاری کارگاههای تجربه نگاری با حضور متخصصین گردشگری، از دیگر برنامه‌های پیش رویداد استارتاپ ویکند گردشگری شیراز است. برنامه این کارگاهها به شرح زیر است:

همچنین نشست سخنرانی به سبک TED Talk در روز 9 اسفند در تالار فجر دانشگاه شیراز از ساعت 16 18 با حضور 4 نفر از فعالان گردشگری برگزار می گردد.

در روز ۱۰ اسفند نیز از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰، تور گردشگری نیم‌روزه با هدف شناسایی سایت‌های توریستی شیراز با حضور ۲ تور لیدر متخصص در مسیر گردشگری زندیه- سنگ سیاه برگزار خواهد شد.

استارتاپ ویکند یک گردهمایی آموزشی و تجربی برای کارآفرینان و افراد ایده‌پرداز است تا در جریان آن بتوانند ایده‌های خود را با یکدیگر در میان گذاشته و آن‌ها را در معرض قضاوت داوران و مربیان قرار دهند. این برنامه از این جهت اهمیت دارد که تعداد افراد شرکت‌کننده در آن زیاد است و در کشورهای معتبر دنیا اجرا می‌شود.

اخبار رویدادهای همیارنت

2 Comments

  1. به نام خدا
    بسیار عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×