جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رویداد استارتاپی گردشگری ، فناوری و آینده توسط با محوریت گردشگری بر پایه فناوری های نوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت همیارنت رویداد استارتاپ‌ویکند شرکت همیارنت با محوریت گردشگری بر پایه فناوری های نوین در راستای حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان در حوزه گردشگری و فناوری اطلاعات در روزهای ۱۰ الی ۱۲ اسفندماه در مجتمع رفاهی-فرهنگی دانشگاه شیراز برگزار شد.
برنامه ریزی های صورت گرفته در این ارتباط شامل برگزاری پیش‌رویداد این استارتاپ‌ویکند در روز های یکم الی هفتم اسفندماه متشکل از ۱۳ کارگاه و سپس تهیه مستندی از انتقال تجربیات افراد برجسته حوزه گردشگری و بعد از آن برگزاری پنل تخصصی به سبک تد توسط فعالان موفق این حوزه برای آشنایی بیشتر شرکت‌کنندگان با حضور اساتید برجسته تهران و شیراز به‌صورت حضوری و رایگان برای عموم صورت پذیرفت.
خاطر نشان میسازد تمام برنامه های برگزار شده جهت استفاده علاقه مندان در سایت رویدادهای همیارنت بارگذاری شده است.
در این رویداد مدیرعامل شرکت همیارنت به این نکات اشاره نمود که این استارتاپ‌ویکند با هدف کمک به صنعت گردشگری بر پایه دانش و فناوری، ایجاد فرصت مناسب جهت تعامل بیشتر با نخبگان حوزه استارتاپی به مدت سه روز در مجتمع فرهنگی- رفاهی دانشگاه شیراز برگزار شد.
محورهای این رویداد بر اساس تلفیقی از فناوری و گردشگری در تمام زیر شاخه های آن در نظر گرفته شد تا نگاهی جامع از تاثیر دانش بر صنعت گردشگری به نمایش گذاشته شود.

بنا بر این گزارش در این رویداد ۱۳۴ نفر جهت ارائه توانمندی های خود ثبت‌نام نموده و با ارائه ایده‌های نوآورانه در مرحله پیش داوری از میان ۴۵ ایده، تعداد ۱۶ ایده جهت شرکت در رقابت اصلی انتخاب و در نهایت با نظر هیات داوران به نفرات برتر جوایزی اهداء گردید.

مهندس بنان ماه در پایان با قدردانی از تمام عوامل برگزاری رویداد به ویژه حمایت سازمان همیاری شهرداری های استان فارس و تشکر از تشریف فرمایی تمام مدیران ارشد دستگاه های اجرائی در حوزه گردشگری و فناوری اطلاعات و سایر حوزه های حامی این حرکت ها ، علی الخصوص اظهار لطف وزیر محترم میراث فرهنگی که با اعزام نماینده خود به شیراز دست نوشته ای را برای برگزارکنندگان رویداد ارسال نمودند ، اظهار کرد استارتاپ‌ویکند در ایران به علاقه‌مندان کمک خواهد کرد که ایده‌های نوآورانه و واجد شرایط با حمایت‌های مالی توسط سرمایه‌گذاران و نهادهای مربوطه بتوانند نقش موثری در بهبود کیفیت خدمات شهروندی و بالا بردن سطح کیفی فعالیت ها، ایفا نموده و در کمترین زمان ممکن ایده خود را به مرحله اجرا در آورند.

🔅 سایت اطلاع رسانی رویدادهای همیارنت
🌐 event.hamyar.net

🔅 صفحه اطلاع رسانی رویدادهای همیارنت
📲https://instagram.com/hamyarnet.events

☎️ ۰۷۱-۳۶۸۸

اخبار رویدادهای همیارنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×