جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اطلاعیه تمدید رویداد تولید محتوای مردمی روشنا

با توجه به اعلام مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس مهلت ثبت نام در این رویداد ، تا روز جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ تمدید شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، مهلت ثبت نام و ارسال اثر علاقه مندان به شرکت در رویداد تولید محتوای مردمی «روشنا» در تکاپوی روشنگری و آگاهی بخشی، تا تاریخ بیست و پنجم فروردین ماه سال 1402 تمدید شد.
هادی بستام به بیان محورهای این رویداد پرداخت و افزود: «امیدآفرینی در جامعه با بهرهگیری هویت و ارزشهای ایرانی اسلامی»، «بازتاب خدمات و اقدامات شاخص دستگاههای اجرایی به مردم»، «روایت پیشرفت در زمینههای علمی، صنعتی، فناوری و فرهنگی»، «عقبماندگیها یا پیشرفتها در زمینه توزیع عدالت»، «مطالبهگری مردمی از دستگاههای اجرایی» و «مردمداری در رفتار دولتمردان» از محورهای رویداد تولید محتوای مردمی «روشنا» به شمار میرود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس ادامه داد: تولید محتوا باید در قالب فیلم مستند(حداکثر ۱۰ دقیقه)، موشن گرافیک پادکست، تصویرسازی (کاریکاتور، کمیک، پوستر و اینفوگرافیک)، سایت و نرمافزار تلفن همراه و قاب دوربین شهروند خبرنگار صورت بگیرد.

بستام با بیان اینکه تولیدات در ۲بخش حرفهای و مردمی ارزیابی میشوند، گفت: در زمان برگزاری این رویداد کارگاههای ایدهپردازی ارتباطی و انتقال تجربه با حضور اساتید مجرب برگزار میشود.
وی در رابطه با جوایز برگزیدگان در این رویداد گفت: علاقمندان تا روز جمعه 25 فروردین ماه 1402 فرصت دارند که آثار خود را برای شرکت در این رویداد ارسال کنند و به نفر اول هر قالب ۱۰ میلیون تومان، نفر دوم هر قالب ۶میلیون تومان و نفر سوم هر قالب ۳میلیون تومان اهدا خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس اعلام کرد: متقاضیان شرکت در این رویداد برای ثبت نام و اطلاع رسانی بیشتر به آدرس https://event.hamyar.net/roshana-event مراجعه کنند.

اخبار رویدادهای همیارنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×